ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

دکتر زهرا مشیر در جمع بانوان حامی قالیباف:رزمنده بودن، عامل اصلی ازدواج با قالیباف/ بستر سازی برای مدیریت زنان در دستور کار قالیباف است

همسر دکتر قالیباف با اشاره به شایعاتی که در مورد وی وجود دارد گفت: سابقه درخشان دکتر باعث شد که دیدگاه تکنوکرات توسط مخالفین او شایع شود ولی عملکرد او در قالب عمل به نظام جمهوری اسلامی معنا پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف ، دکتر زهراسادات مشیر در جمع ۳۰۰ نفری بانوان حامی دکتر قالیباف در مشهد،  مطالبه زنان ما را مدیریت بر افکار عمومی دانست وافزود: رسیدن به این هدف در عرصه سیاسی و شاکله آن در غالب تشکل صورت می گیرد.

وی گفت: بستر سازی در شغل های مدیریتی زنان برای اشتغال زایی و ارتقاء جایگاه زنان در جامعه از برنامه های مهمی است که در دستور کار قالیباف قرار دارد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: از گذشته دغدغه همه ما شکل گیری حکومت اسلامی بوده است و در این زمان وجود یک حکومت دینی با حفظ ارزشهای آن بسیار گرانقدر است.

مشیر تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی فقط با درک شرایط  نظام جمهوری  اسلامی میسر می شود و دکتر قالیباف توانسته این شرایط زمانی و مکانی نظام را درک کند.

وی افزود: از نگاه رهبری زنان باید در عرصه های اجتماعی حضور داشته و نقش ایفا کنند و در همین خصوص دکتر قالیباف به عنوان شهردار تهران برای این مهم تلاش های به سزایی انجام داده است.

همسر دکتر قالیباف مشارکت زنان را در اجتماع امری مورد تاکید عقلا، علما و اندیشمندان دانست و خاطر نشان کرد: امروز زنان فرهیخته ما توانستند این شاکله را بشناسند و بایک انتخاب شایسته و شکل گیری حماسی زمینه ای را فراهم می کنند تا کشور را به سمت مطلوبیت برسانند.

وی گفت: آنچه که کشور ما به آن مبتلا است رفتارهایی است که از دانش آموزان و دانشجویان ما دیده می شود که در رابطه نیاز به کمک خانواده ها و آموزش و پرورش داریم.

وی با اشاره به اهداف دکتر قالیباف افزود: دکتر قالیباف نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش به خصوص معلمان دارد و این مهم در اولویت کاری وی قراردارد.

او انجام فعالیتهای دکتر قالیباف را طبق موازین اسلام معرفی کرد و گفت: در زندگی اجتماعی، افراد جامعه هم باید متناسب با قوانین و مقررات کشورباشد.

دکتر مشیر ادامه داد: یکی از خصوصیات برجسته دکتر قالیباف همیشه رزمنده بودن او بوده  است که همین امر، عامل و شرط اصلی ازدواج با وی بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.